sábado, 24 de noviembre de 2012

BÁGOAS POR TI AMA

Bágoas, só bágoas. Bágoas que levan moito tempo gardadas e reprimidas, e que saen de repente, da nada, que me deixan vacía por dentro e rota de dor. Bágoas por recordos, bágoas por un tempo pasado que nunca volverá, bágoas por momentos inesquecibles, bágoas por sorrisos que nunca volverei a ter, bágoas por palabras que nunca volverei a escoitar, bágoas por caricias que nunca sentirei, bágoas por comidas que non probarei, bágoas por olores que non olerei, bágoas por roupa que xamais volverei a ver posta, bágoas por voces que non oirei, bágoas por reprimendas que non vou a ter, bágoas por risas que non compartirei, bágoas por miradas que non verei, bágoas por anécdotas que non contarei, bágoas por enfados que non sufrirei, bágoas por rabias que non se me pasarán o non poder existir, bágoas por pintalabios que non volverei a ver postos, bágoas por zapatos gardados que nunca sacarei, bágoas por mimos que xamais volverei a ter, bágoas por cousas que non che contarei, bágoas por momentos que non vivirei, bágoas por un abrazo que non me rozará, bágoas por unha pel que non acariciarei, bágoas por unhas xoias que non verei postas, bágoas por recordos encerrados con chave no fondo do corazón, porque só iso terei. Bágoas  por a persoa que máis quero e a que xamais volverei a ter, bágoas por a persoa que máis me quixo e que non me volverá a ver, bágoas por quen me deu a vida, bágoas por que me educou, bágoas por quen me criou, bágoas por quen me adorou, bágoas por quen se sentiu orgullosa de min, bágoas por quen me perdoou, bágoas por quen se enfadou conmigo, bágoas por quen me reñiu, bágoas por quen me fixo regalos, bágoas por quen me mantivo a ilusión, bágoas por quen me apoiou, bágoas por quen me fixo madurar, bágoas por quen me defendeu, bágoas por quen me despertou cada mañá, bágoas por quen admiro, bágoas por quen sufriu por min, bágoas por quen me cuidou ata o infinito, bágoas por quen se desviviu por min, bágoas por quen me arrebataron. Bágoas cheas de dor. Bágoas cheas de añoranza. Bágoas cheas de tristura. Bágoas cheas de rabia. Bágoas cheas de desesperación. Bágoas cheas de vacío. Bágoas cheas de desilusión. Bágoas cheas de desesperanza. Bágoas cheas de incertidume. Bágoas cheas de desexos perdidos. Bágoas cheas de anhelos imposibles. Bágoas cheas de amor de filla.
Bágoas por ti mamá.

No hay comentarios:

Publicar un comentario