miércoles, 4 de julio de 2012

te extrañaré siempre....


http://www.youtube.com/watch?v=tUliBzzGI60


non hai canción máis intensa e que me faga caer lágrimas como esta....a letra desta canción e a miña realidade...
Bótote tanto de menos...añórote tanto q cada día sigue sendo moi difícil, a pesar de que pensei que aquí sería máis fácil, non o é...aínda non me acostumbrei a q sone o teléfono e non sexas ti, q me xamas para que che conte o meu día. Cada noite antes de deitarme sigo imaxinando que ó día seguinte todo volverá a normalidade, que estarás ahí, porque sigo sin crer que xamais te volverei tocar, nin sentir, nin escoitar, nin abrazar, nin oler, nin acariciar... ¿Por qué a vida ten q ser tan inxusta?
¡¡¡¡ Necesítote tanto mamá!!! daría o que fose por terte aquí, conmigo...porque sigo sin saber vivir sen ti, porque non son capaz nin de recordarte porque me fai daño, porque só consigo que me caigan máis e máis bágoas. Estou aquí soa, sen ti, sen naide...nunca me sentín tan vacía...e o peor e que nunca te volverei a ter, e non sei si poderei con esta vida que me tocou vivir sen ti....e non podo facer nada, só chorar e intentar consolarme pensando que  mañá será un día mellor...pero non , nunca o é.....

No hay comentarios:

Publicar un comentario