martes, 12 de junio de 2012

dia de ideas contradictorias....


Hoxe teño o día repleto de sentimientos contradictorios. Por moitos lados se abren ante min dudas e esperanzas, pero tamén inseguridades e temor a arrepentirme de determinadas decisións. Encantaríame ter o valor e a seguridade para poder facer ou dicir o que pasa pola miña cabeza, pero tamén teño medo a precipitarme e que todo se volva na miña contra, básicamente porque aínda non teño a certeza de que o meu corazón o poida aceptar.  Así que sinxelamente vou deixar que o día de hoxe pase, que mañá será outro día, e intentar non pensar en todas estas ideas que se cruzan dentro da miña mente. Porque decidir en momentos de indignación e decepción, quizáis non sexa decidir obxectivamente.... Así que sigamos vendo quen ten maior poder...a mente ou o corazón!

No hay comentarios:

Publicar un comentario